Saturday, October 6, 2007

Blijven hangen

Afgelopen week belde een goede kennis en collega van me op. De afgelopen jaren hadden behoorlijk wat samen afgebiked, maar onze fietsrelatie was een klein beetje in het slop geraakt. Dat had wat mij betreft 2 oorzaken. Ten eerste gaat zijn voorliefde uit naar het koersen op de weg, wat ik niet echt wat vindt. Verder "groeiden" we wat uit elkaar toen ik hem polste of ie zin had om mee te gan op avontuur, maar hij geen "toezeggingen op lange termijn kon doen", "niet wist of ie wel tijd kon (en wilde) vrijmaken".

Hoe fijn was het om afgelopen week een telefoontje van hem te krijgen waarbij hij meldde dat het idee van een lange tocht samen door het mooie Spanje hem toch niet los kon laten en was blijven hangen. Kortom hij wil graag mee! Supertop Peter!

1 comment:

Anonymous said...

Je warmt het nest al aardig voor mij op! Ik had onmiddellijk na het uitspreken van mijn verlangen deze blog al gevonden, maar om nou als eerste te reageren, waar zo veel mensen voor mij zich nog maar net konden beheersen.....
He makker, ik krijg met de dag meer zin!!